reggin Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 hejsan jag vill köra på mapleglobal men dom har blockat alla som inte e från U.S och U.K typ men det borde ju gå att göra ett account endå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 hmm kosntig nomalt sätt kan alla i världen med pc och intenet anslutning spela. prova igen för det ska gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Det skulle nog gå att lura systemet genom att byta till US/UK ip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 det behövs inte för det ska gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Dream, de har blockat alla som bor i Europa. Alla som vill skapa nytt konto får göra det på MapleEurope och spela där. Vi som redan har konto på Global kan fortfarande spela där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 haha lol, trodde att alla lillebrors gubbar var borta xD prova att regestrera dig via proxyunlimited då använder du en amerekansk IP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinjaj Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Umm, när jag använder proxyunlimited så kommer jag ej förbi sidan där man skriver sin ålder. Hur ska jag göra för att kunna komma förbi den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reggin Skrivet 14 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 jag har hittat en lösning redan, lösningen finns på gzp's forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andin Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 du hinjaj skriv att du är äldre en vad du är ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 nej han menar inte det han menar att när man trykcet next så står det antingen srry only accept usa and canada players only eller nåt liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andin Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Nu funkar Mapleglobal igen anledningen till att dom blockade alla som kommer från europa är att Mapleeurope blev sura bara för att dom inte fick sålt något NX pga det låga antalet medlemmar. Sen när mapleglobal upptäckte att dom förlorade 20% av medlemmarna när dom la in blocken tog dom bort den igen! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.