ajar Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Skriv vilken den senaste achievementen ni låste upp var, skirv också hur mycket GS ni fick för den och till vilket spel! Den senaste jag låste upp var Footpad - Thievies Guild på Oblivion, det gav mig 10 i GamerScore. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Min senaste var Grease Monkey i Saints Row , typ att ha 50 bilar i garaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Min senaste var Apprentice i Mage's Guild, Oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Längesen jag körde 360 men tror nog att det var 20 COG Tags i GoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Full Arcanium i Overlord, som jag fick 20 GS för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Murderer, Dark Brotherhood - Oblivion (10) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Listener - Dark brotherhood jag fick 50 Gamerscore! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ronny Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 A war hero - Call Of Duty 3 fick 30 GS :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Den första för Thieves Guild i Oblivion, vet inte vad den hette men fick 10GS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Photojournalist eller ngt sånt Dead Rising 20 G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 (redigerat) 200k pair - guitar hero II 30G Få 200 000 poäng i en låt i cooperative Redigerat 10 Augusti 2007 av SFrisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Fighter's Guild - max ranken, kan inte komma på namnet för att jag är morrontrött. (I Oblivion, förresten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.