SwedenRockz Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Gta IV - Fly the co op 15 gs Live: Kebab Kung 930 i gs på gta nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Act 2 on insane difficulty (30gs) Gears of war Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Th incredible hulk att klara ut spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 GTA IV: Rolled over lyckades äntligen klara den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 GTA IV: Rolled over lyckades äntligen klara den :D Den är ju lätt (om man gör flygplatstricket :P). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 GTA IV: Rolled over lyckades äntligen klara den :D Den är ju lätt (om man gör flygplatstricket :P). Flygpanstricket....? Har en idé på hur jag ska fixa rolled over men vill gärna ha en reservplan. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 GTA IV: Rolled over lyckades äntligen klara den :D Den är ju lätt (om man gör flygplatstricket :P). Flygpanstricket....? Har en idé på hur jag ska fixa rolled over men vill gärna ha en reservplan. :P Här har du det: Senaste var One Dozen Yashichis (20) och Pacifist Pride (20). Båda från BC: Rearmed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Skjuta ner 1000 träd online på BF:BC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Halo3 Refuge, 30G Klara det sjätte på Campaignen på Normal, Heroic eller Legendary Körde Halo 3 hemma hos en kompis på min profil där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 GTA IV: Rolled over lyckades äntligen klara den :D Den är ju lätt (om man gör flygplatstricket :P). Flygpanstricket....? Har en idé på hur jag ska fixa rolled over men vill gärna ha en reservplan. :P Här har du det: Senaste var One Dozen Yashichis (20) och Pacifist Pride (20). Båda från BC: Rearmed. Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Fail a song 10 times: 5 gs på gh3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Intel Collector (10) - BC: Rearmed. 165/200 På det nu, och så lär det förbli, då jag nog aldrig kommer få resten av de äckligt svåra achievementsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.