SvenskaSpel Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Alla achievements på cod4 sen i från fredag till söndag :D lånade det av en kompis och maxade det på 3 dagar :D U have the skills of a god, my friend. Det tog mig typ en vecka att klara det på Veteran. Haha jag satt och nötade hela fredagen efter skolan och hela lördagen, när jag slutade på lördagen var jag på one shot, one kill vid parishjulet, sen i söndags så nördade jag efter mina kusiner gick till typ 20.00 då jag klarade veteran men då började jag nöta mile high club som tog kanske en timma eller något :P minst 100 försök, utan att överdriva. Mm, pariserhjulet är segt, men jag är förvånad över att du inte hade några större problem med Heat eller No Fighting in the War Room, som jag tyckte var skitsvåra. Haha vem sa att jag inte hade det, största problemet med Heat var att komma ner till LZ igen, och på no fighting in the war room så kom jag typ halvvägs utan att en enda checkpoint hade aktiverats, sen precis när jag skulle lägga av så fick jag en checkpoint och fortsatte bara där ifrån, fast jag kollade också på walkthrough på den på youtube men heat klara jag ganska lätt dog typ 20 - 30 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 YES! Mike Checka (30) - GH:WT Fan vad bra jag är på vocals. Fan vad bra jag är. Skitskönt, har hållit på med den hela morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Halo 3 ODST: ONI Alpha site (30 Gs) complated ONI Alpha site and unlocked the alpha site mission in firefight mission. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TYlor Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Halo 3 ODST: Stunning! stunned a vehicle and then killed the driver fast. (bara heroic&Legendary+FF score+Vidmasters kvar då :P). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Blue ribbon - Call of Duty: World at War (5) Complete a 4-player Competitive Co-Op match in 1st place over Xbox LIVE. (Online co-op only) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Double Crossed: Eliminate two rival families. 20 G Erhållen 2009-10-17 The Godfather 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 The Hammer Strikes (30) - CoD: World at War Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Munitions Plant - Elite 20G - TIMESHIFT Complete Act 4 "Munitions Plant" on Elite difficulty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Muse to my Ears (30) - GH: World Tour 100% på Medium med perfekt star power och det går att nå 222 222 poäng (på Assassin). :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 (redigerat) GTA IV: Endangered Species (50) Find all 200 flying rats in the game Key to the city (100) Complete the game 100% :D :D :D :D Redigerat 27 Oktober 2009 av NoSight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 GTA IV: Endangered Species (50) Find all 200 flying rats in the game Key to the city (100) Complete the game 100% Bra jobbat. :) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 GTA IV: Endangered Species (50) Find all 200 flying rats in the game Key to the city (100) Complete the game 100% Bra jobbat. :) ;) Tackar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.