speltoken Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 "Into the sunset"- red dead redemption Complete "the last enemy that shall bedestroyed" 100 G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Just Cause 2 Stunt Flyer Fly an airplane close to the ground for 30 seconds 10G Follow Me! Kill 5 enemies by dragging them behind a vehicle with the grappling hook. 15G Juggler Kill 30 enemies while they're in mid air. 15G Unarmed and Dangerous Kill 50 enemies using melee attacks. 15G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Du kommer ju snart ikapp mig. :o Synd bara att du inte körde på Hardcore, och jag därför har 70G du måste spela om spelet för att få. :P Dig-Dug: Watermelon Pineapple Pacman: 8 Ghosts Championship mode Hexic HD: Survivalist Star gazer Just cause 2: Stunt driver Det där var vad jag fick igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Du kommer ju snart ikapp mig. :o Synd bara att du inte körde på Hardcore, och jag därför har 70G du måste spela om spelet för att få. :P Dig-Dug: Watermelon Pineapple Pacman: 8 Ghosts Championship mode Hexic HD: Survivalist Star gazer Just cause 2: Stunt driver Det där var vad jag fick igår. haha ;) men när man börjar om, börjar man om på 0 % då eller är alla settlements som man har förstört fortfarande förstörda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Wheels Within Wheels (20) - Alan Wake Man får typ ett achievement för varje skogjävel man tar sig igenom. Och det är många sådana :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 (redigerat) Doom 2 Superior Firepower Complete all levels on "Ultra-Violence" or higher in Single player Guitar Hero 3 Half Mile' Club Score 500,000 on any song in a Co-op match Redigerat 27 Juni 2010 av NukerZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Ja, du börjar om på 0%. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Ja, du börjar om på 0%. :Pmeh, jobbigt... Just Cause 2 Invincible Warrior Kill 50 enemies in a row with inventory weapons without losing health. 20 Bridge Limbo Fly an airplane under 30 unique bridges in Panau. 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Skate 3 100% Pure Adrenaline. Fly Spread Eagle for 10 seconds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 (redigerat) TRIALS HD - UNYILDING Det var skitsvårt, men nu har jag det! :D (Fick också Life is harsh igår. Men det var lätt.) Redigerat 30 Juni 2010 av DonaldDuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 (redigerat) Halo 3: Campaign Complete: Legendary Completed the Campaign on Legendary difficulty. 125G Campaign Complete: Heroic Completed the Campaign on Heroic difficulty. 125G Campaign Complete: Normal Completed the Campaign on Normal difficulty. 125G Return Completed the final mission of the Campaign. 50G Mythic Claimed Mythic skull. 10G Redigerat 6 Juli 2010 av DonaldDuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Alan, Wake Up (50) - Alan Wake Klara ut 'an på Nightmare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.