0014 Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Hej, jag har liksom klarat Special cup på mirror mode och fårr King boo pipes...men hur får man han som gubbe?? jag kan typ ta Dk och bowser i samma bil men jag kan inte spela som king boo...vad ska jag göra?? Special cup är den enda cupen jag spelat och klarat på mirror mode Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 jag tror det är all cup tour (mirror) så får du han och petey piranha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 nej det är inte all cup mirror utan på 150 cc (all cup alltså) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 nej det är inte all cup mirror utan på 150 cc (all cup alltså) jag har redan klarat All cup tour på 150 cc....då fick jag mirror mode... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Då ska du klara den näst sista cuen på mirror.då får du petty och boo i petty´s bil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 okej,...får försöka med det... Tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 klara allt på alla cuper så får du allt! så lätt är det! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 King boo är dålig och Tjock att köra med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 NEEEEJ, du ska göra star cup med mirror för att få dem!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Japp det är starcup på mirror mode du ska vinna över då får du även pitey phirana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 det är starcup mirror för att få boo pipes och star cup mirror för att få piranha pipes! står i club ninteno!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 ööh...nu är du allt ute och cyklar???man får väl inte 2 bilar på samma gång? båda bilarna på Star cup låter inte rimligt och jag har ändå redan klarat det... tack för all hjälp! =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg