Thekniferules Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Jo hej jag undrar hur man gör en webbradio. Alltså hur man kodar en. Tacksam för alla svar förutom googla och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Just det. Kan alla på detta forumet googla efter källkod och guider om hur man kodar en webradio och posta alla sidor här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 men va.. googla bara på "own webradio".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 http://www.howtoforge.com/linux_webradio_with_icecast2_ices2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thekniferules Skrivet 9 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Nej jag har absolut inte suttit och googlat innan jag frågar er. Ska kolla anti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 (redigerat) Nej jag har absolut inte suttit och googlat innan jag frågar er. Ska kolla anti. Gör det då (igen?). Sök på "hur man gör en webbradio" eller "how to make a webradio" Och ha med citations tecknen. + Det här handlar inte om grafik & programmering eftersom man oftast använder winamp. Redigerat 9 Augusti 2007 av Andersffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 (redigerat) hmm.. Typ regga sig på Last Fm? Eller vill du typ ha en egen server etc? Pröva Pirate Radio.. Redigerat 9 Augusti 2007 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thekniferules Skrivet 9 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Kan nån moda flytta tråden då :P? Iaf gör det nån skyllnad om man har med " eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Förmodligen inte så stor.. google rättar det.. Men skicka mig en länk till den när den är klar (PM) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thekniferules Skrivet 9 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Min webbradio? Fast den kommer bara ha riktat in sig på en viss musik smak men visst :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 LEEERRROOOOY JENKINS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 LEEERRROOOOY JENKINS! HAHAHAHAH vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.