gertolof Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 hej, jag heter andreas och har world of warcraft, jag undrar om man kan spela tillsammans med alla charaktärerna för gnomerna har en speciel värld och human har en speciel värld och så. så om ni vet om man kan spela tillexempel human och dwarf tillsammans säg till :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Alla i alliance (stavning) kan spela ihop och alla i Hord kan spela ihop. PS. detta ska vara i wow forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 (redigerat) jag är 70 horde & jag brukar spela med alliance i duskwood :lol: men olika raser börjar på olika ställen i azeroth (världen) antigen kan du gå till nån annans ställ eller så kan du vänta tills högre level då nästan alla är på samma ställe Redigerat 10 Augusti 2007 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 61 Dwarf hunter utan speltid.... Föressten finns det är forum för world of warcraft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Flyttar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg