GutenLOL Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 (redigerat) Nu är det så att jag skulle vilja göra egna bibliotek till c++. Jag menar liksom kunna anropa funktioner från andra filer. T.ex. att anropa "text1()" i filen "functions.hpp" Hur? :huh: Redigerat 11 Augusti 2007 av GutenLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 http://www.cplusplus.nu/articles.asp?what=view&id=10 Regga dig på sidan. För annars kan du inte gå in på länken. Det är helt gratis. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 11 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 En helsida för bara c++? :cool: ska kolla där. :) tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Gör en headerfil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 12 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 (redigerat) [edit] glöm det, jag fixade det. ett tips bara: inkludera inte en .hpp till en annan .hpp och samtidigt till en .cpp :P Redigerat 12 Augusti 2007 av GutenLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.