GutenLOL Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Skrivet 11 Augusti 2007 (redigerat) Nu är det så att jag skulle vilja göra egna bibliotek till c++. Jag menar liksom kunna anropa funktioner från andra filer. T.ex. att anropa "text1()" i filen "functions.hpp" Hur? :huh: Redigerat 11 Augusti 2007 av GutenLOL Citera
Firecracker Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Skrivet 11 Augusti 2007 http://www.cplusplus.nu/articles.asp?what=view&id=10 Regga dig på sidan. För annars kan du inte gå in på länken. Det är helt gratis. :) Citera
GutenLOL Skrivet 11 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 11 Augusti 2007 En helsida för bara c++? :cool: ska kolla där. :) tack Citera
GutenLOL Skrivet 12 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 12 Augusti 2007 (redigerat) [edit] glöm det, jag fixade det. ett tips bara: inkludera inte en .hpp till en annan .hpp och samtidigt till en .cpp :P Redigerat 12 Augusti 2007 av GutenLOL Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.