Ryssfemma Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Nej, men jag tror inte Blizzard tänker släppa det innan. Instancer som Zul'Aman finns ju kvar, spelade kommer vilja ha typ 4månader för det, Hyjal i Felwood finns kvar också som inte är årdnat än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Syftade på efter :D januari är ju ganska snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 De får släppa det när de vill imo, bara inte innan dreamhack går av stapeln -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Nej, men jag tror inte Blizzard tänker släppa det innan. Instancer som Zul'Aman finns ju kvar, spelade kommer vilja ha typ 4månader för det, Hyjal i Felwood finns kvar också som inte är årdnat än. Hyjal finns redan... I Caverns of time. Det är en raid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 det skulle vara dåligt om man bara kan ha death knigt på den servern man låser upp den på. om det är 1 death knight per acc så borde man få välja server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Är det bekräftat att det kommer släppas 15 januari 2008?Knappast, jag skulle säga ett halvår minst. Dem kommer absolut inte släppa en ny expansion nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Vraför inte? JAg skulle inte tacka nej till ett nytt exp pack nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Vraför inte? JAg skulle inte tacka nej till ett nytt exp pack nu. Nej, men många skulle det och Mike Morhaime har förstått det och själv sagt att det inte kommer nu. Vem ska vi lita på? Han eller någon på fuska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Nej, men jag tror inte Blizzard tänker släppa det innan. Instancer som Zul'Aman finns ju kvar, spelade kommer vilja ha typ 4månader för det, Hyjal i Felwood finns kvar också som inte är årdnat än. Hyjal finns redan... I Caverns of time. Det är en raid. Ja det är instance tillbaka i tiden i Hyjal. Men nuvarandra Hyjal är i Felwood är inte en klar instance än och de kommer nog börja arbeta med den till nästa patch :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg