kimp@n Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Mitt internet explorer funkar inte. i början så sluade det fungera efter att jag haft igång datorn nån/några timmar men nu funkar det inte alls :( Varför!? det kommer bara upp en helvit ruta sen händer det inget mer....när jag stänger der de så kommer det upp en felrapport "skicka - skicka inte" vad har hänt?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Lösningen på alla IE problem; http://www.mozilla.com/en-US/firefox/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Jag tycker också Mozilla firefox är mycket bättre :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 samma här, om du skulle använt firefox skulle aldrig detta hänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tuskarr Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 WASD, du verkar vara en vis snubbe. Håller med alla andra som skrivit något i denna htråd.. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 det är ju typ ingen skillnad på firefox och internet explorer, fast jag brukar ändå använda firefox ( tar sån förbannad tid att öppna en ny flik på internet explorer ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 12 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 jag använder redan mozilla!! svara på frågan istället!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 (redigerat) Jag har stött på det problemet på min förra (ruttna) dator eftersom jag hade massvis med spyware/adware. Scanna datorn med Ad-Aware 2007, Spybot: Search & Destroy och Windows Defender samt scanna efter virus med ditt anti-virus program. ;D Edit: Står det vilken fil lr liknande som har problem? Redigerat 12 Augusti 2007 av Fality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Om instalera den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tuskarr Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 jag använder redan mozilla!! svara på frågan istället!!! Nej, du använder inte Mozilla om du använder IE. Suck. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Använd Opera!! :D Jag prövade det och kan nu inte sluta på grund av tal funktionen. :P Om dem bara hade det i firefox... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 13 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 jag använder redan mozilla!! svara på frågan istället!!! Nej, du använder inte Mozilla om du använder IE. Suck. -.- Hur skall jag kunna använda IE OM DET INTE FUNKAR!!!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.