Hoppa till innehåll

Internet Explorer Funkar Inte!

Rekommendera inlägg

Skrivet

Mitt internet explorer funkar inte. i början så sluade det fungera efter att jag haft igång datorn nån/några timmar men nu funkar det inte alls :( Varför!?

det kommer bara upp en helvit ruta sen händer det inget mer....när jag stänger der de så kommer det upp en felrapport "skicka - skicka inte" vad har hänt?? :huh:

Gäst Tuskarr
Skrivet

WASD, du verkar vara en vis snubbe. Håller med alla andra som skrivit något i denna htråd.. ;D

Gäst JohanFoppa
Skrivet

det är ju typ ingen skillnad på firefox och internet explorer, fast jag brukar ändå använda firefox ( tar sån förbannad tid att öppna en ny flik på internet explorer )

Skrivet (redigerat)

Jag har stött på det problemet på min förra (ruttna) dator eftersom jag hade massvis med spyware/adware. Scanna datorn med Ad-Aware 2007, Spybot: Search & Destroy och Windows Defender samt scanna efter virus med ditt anti-virus program. ;D

Edit: Står det vilken fil lr liknande som har problem?

Redigerat av Fality
Gäst Tuskarr
Skrivet

jag använder redan mozilla!!

svara på frågan istället!!!

Nej, du använder inte Mozilla om du använder IE. Suck. -.-

Gäst alan.shalaji
Skrivet

Använd Opera!! :D

Jag prövade det och kan nu inte sluta på grund av tal funktionen. :P Om dem bara hade det i firefox... :rolleyes:

Skrivet

jag använder redan mozilla!!

svara på frågan istället!!!

Nej, du använder inte Mozilla om du använder IE. Suck. -.-

Hur skall jag kunna använda IE OM DET INTE FUNKAR!!!?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...