Ozoon Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Skrivet 17 Augusti 2007 ah, vad otroligt slarvigt jag läste, det visste jag redan, kopplade inte ihop ndiswrapper med windowsdelen bara... typiskt :P Citera
nisen_cool Skrivet 22 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 22 Augusti 2007 Kan problemen vara att datorn e gamal. Den har typ intel plantium 3 ska snart uplada en bild. Om hur den ser ut när den stanar. Citera
Katt Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Skrivet 22 Augusti 2007 JAG lyckades Installera Ubuntu på en Intel Pentium III:a... Har du mycket i RAM-minne, då? Citera
epaaj Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Skrivet 23 Augusti 2007 Pentium III är knappast problemet. Det är nog snarare att moderkort eller nåt annat inte stöds fullt ut. Vissa får problem med Ubuntu, andra inte. Jag har inte sett nån lista över vad som funkar och inte så det är svårt att säga. Ubuntu 5.04 funkade skapligt på min P3 på 500MHz med 128MB RAM. Fick dock inte igång 6.* eftersom standard-CD:n vill boota upp som Live-CD och det klarade inte datorn. Annars vet jag inte om det hade gått. Orkade inte testa med Alternative-CD:n. Citera
nisen_cool Skrivet 23 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 23 Augusti 2007 jag har tre datorer och jag ska instalera på den gamlaste. den har 64 mb ram minne ska skicka bilder på hur det ser ut ner den stannar senare Citera
Katt Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Skrivet 23 Augusti 2007 Du behöver 192, eller nått för att kunna köra ubuntu... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.