Reazer Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 om det är någon som kan något fusk till roller coaster tycoon kan ni skriva dom till mig?????? :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svennis_93 Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 om det är någon som kan något fusk till roller coaster tycoon kan ni skriva dom till mig?????? :thanks: Det finns fusk här på fuska.se... Orkar du inte leta eller? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 http://www.fuska.se/spel/sok.php?k=8&o...+Coaster+Tycoon Det är en fet tab längst upp på sidan, använd den nästa gång ;x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reazer Skrivet 14 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 om det är någon som kan något fusk till roller coaster tycoon kan ni skriva dom till mig?????? :thanks: Det finns fusk här på fuska.se... Orkar du inte leta eller? ;) jag har testat dom men dom funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svennis_93 Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 om det är någon som kan något fusk till roller coaster tycoon kan ni skriva dom till mig?????? :thanks: Det finns fusk här på fuska.se... Orkar du inte leta eller? ;) jag har testat dom men dom funkar inte Det finns ju 3 rc spel så kolla på rätt spel så kanske det funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reazer Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 jag har testat dom men dom funkar inte Det finns ju 3 rc spel så kolla på rätt spel så kanske det funkar... jag har redan gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Jag förmodar att du menar ettan, då funkar bara de fusken, där man ska byta namn på folk. Det är dock ganska svårt att se några resultat... Alltså, [F] + [M] + [Enter] funkar inte, och inte [shift] + [rct2] heller. Einstein fusket är förmodligen för Theme Park World. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Skaffa en trainer. Då kan du ta bort höjd-restriktionerna på bergochdalbanor också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reazer Skrivet 17 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Skaffa en trainer. Då kan du ta bort höjd-restriktionerna på bergochdalbanor också :) vad är en trainer??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Ett program som "fuskar åt dig" genom att ändra variabler i spelet. Googla rollercoaster tycoon trainer så hittar du nog nån (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 det finns en mega trainer till rc & rc2, tror att nån av dom låg på fuska, jag gjorde en gång en bergodalbana som gick i 1000km/h :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 dock krashar spelet hyffsat lätt när man har tagit bort höjdrestriktionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.