eeewwhh Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Hmm.. konstig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Hons morsa kanske kom in i rummet? Hon kanske tycker sånt e pinsamt elr nåt? O.x Det problemet hade jag med mitt EX.' Bjud ut hon...=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Vem bryr sig om någon promenad? Nej, men jag kanske kan fråga henne om jag får komma hem till henne. Men det kostar 60 spänn tur och retur, så det gäller att få nånting utav det... få ut och få ut, lär känna flickan ordentligt först. en promenad på ett halvromantiskt ställe är guld värt! var snäll, generös, fråga mycket, sen om du känner vibbarna kan du börja gå lite närmare så att händerna liksom stöter ihop lite. sen om hon inte protesterar mot det på någe vis så är det bara att försöka få tag i handen ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Jo, men jag kanske åker hem till henne nångång, om jag får för henne, det är ju lov och så nu... Och då gäller det att jag verkligen lyckas ta med henne på en promenad eller nått liknande. Om jag bara står det och glor, och sen åker hem, är ju 60 kr bortkastade. Kanske skulke vänta lite med att träffa henne på "hemmaplan"... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Jo, men jag kanske åker hem till henne nångång, om jag får för henne, det är ju lov och så nu... Och då gäller det att jag verkligen lyckas ta med henne på en promenad eller nått liknande. Om jag bara står det och glor, och sen åker hem, är ju 60 kr bortkastade. Kanske skulke vänta lite med att träffa henne på "hemmaplan"... :lol: har du hennes nummer?I sånna fall ring henne och fråga om ni vill fika eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Nej, och skulle jag ha det så skulle hon inte svara i fall att jag ringde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemaster7 Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Hon kanske döljer nåt en djup hemlighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prilan Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Palla spela retro ist www.jchotel.reklam ALLTID ÖPPET Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Hon kanske döljer nåt en djup hemlighetDet gör väl alla tjejer? Det går väl aldrig att få ur de någonting! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 jora, om man vet hur man gör... dock inget man lär sig över dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Jag är allmänt elak alltid, och ändå har jag kompisar, konstigt nog... fråga selene ;)Har du läst serien "Herman Hedning"???? Låter som det... Jag gillar den ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 JAA! det är ju klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.