Reazer Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 någon som har tips på hur man ska fråga om nån vill bli ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Mitt enda tips är att inte gå för fort fram, liksom att lära känna personen ordentligt först och sen kommer det av sig själv om båda tycker om varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 (redigerat) Onödig Tråd Redigerat 14 Augusti 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 (redigerat) Onödig Trådhåller med, seriöst fråga bara chans. jorden går inte under om den andre säger nej Redigerat 14 Augusti 2007 av JohanFoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 (redigerat) Skriv en lapp och se till att det är 3 hjärtan på den (ytterst viktigt!). Skriv "får jag chans på dig?" och rita två rutor, en där det står Ja under och en där det står Nej och lägg in den i hennes skåp, sen ser vi vad som händer. Edit: Glöm inte att skriva ditt namn på den ;) Redigerat 15 Augusti 2007 av Fality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 är inte det en smula barnsligt att göra för en trettonåring?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 är inte det en smula barnsligt att göra för en trettonåring?? Nej, det tycker jag inte.. :rolleyes: ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Skriv en lapp och se till att det är 3 hjärtan på den (ytterst viktigt!). Skriv "får jag chans på dig?" och rita två rutor, en där det står Ja under och en där det står Nej och lägg in den i hennes skåp, sen ser vi vad som händer. Edit: Glöm inte att skriva ditt namn på den ;) Så gjorde jag en gång, och fick ett muntligt svar tillbaks (NEJ!, förstås, vad ___ trodde ni?)... Nja, gör inte så, och fråga inte heller på MSN, eller via SMS eller nåt, det duger bara till att göra slut med. Nej, men vänta ett tag, tills du är säker, sen väntar du lite till, sen frågar du bara rakt ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Gå bara fram till henne och såg att du vill ha henne och att du tycker att hon är skitsexig. Brukar inte funka men kanske i ditt fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.