Gäst onix8 Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 detta är en lite dum fråga men hur ändrar man sin presentation ända sen det nya fuska kom har jag inte vetat hur man gör, ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 (redigerat) Gå in på "Mina Inställningar". sedan kollar du på personlig profil. Sedan på "ändra din Presentation". Redigerat 15 Augusti 2007 av Jojjen21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 det finns ingen sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 så här står det: Personlig profil Ändra profilinfo Ändra personlig information (Ändra din presentation) här är där du ska klicka! Ändra signatur Ändra avatarinställningar Ändra personligt foto Byt visningsnamn Allt det här står till vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 inga av dom finns bara foto och nåra andra saker :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 då borde det vara nåt fel, är jag rädd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 så här står det: Personlig profil Ändra profilinfo Ändra personlig information (Ändra din presentation) här är där du ska klicka! Ändra signatur Ändra avatarinställningar Ändra personligt foto Byt visningsnamn Allt det här står till vänster. du ska göra så som jojje skriver i det där inlägget för så gör jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 detta är en lite dum fråga men hur ändrar man sin presentation ända sen det nya fuska kom har jag inte vetat hur man gör, ;) Du ska gå in på "mina instälningar"(dina) inte på din profil. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 gå in här .... http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.