Apakalsong Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Jag börjar högstadiet nästa år, o jag är nervös som en toa! så nu har jag 3st frågor. 1. Är det kul? 2. Blir man mobbad? 3. Vad ska man ha gjort för att bli mobbad?(om du skrev ja på fråga 2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 (redigerat) ja du kan bli mobbad på högstadiet men dewt tror jag ju att du inte kommer bli och nej det är inte kul att gå på högstadiet för att du måste gå upp så himla tidigt du får knappast nån sov morgon :( ja okm du ska bli mobbad då ska du ju helst inte ha gjort nåt men bli inte mobbad för f*n :( Redigerat 16 Augusti 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 ok men vad ska jag slå tilbaka om dom ärr elaka? så får dom smaka på fotsvamp(har inge fotsvamp) ellwe blir man påhoppad då av ett gäng eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Troligen så tar den personen med sig sina kompisar och slår dig =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 (redigerat) ok det är inte bra men om det är en mobbare som har typ en klen kompis då får dom smaka på smisk! :evil: eler inte man kanske får kvar sittning då man ska ju aldrig slå tillbaka <_< Redigerat 16 Augusti 2007 av Caruru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Jag börjar högstadiet nästa år, o jag är nervös som en toa! så nu har jag 3st frågor. 1. Är det kul? 2. Blir man mobbad? 3. Vad ska man ha gjort för att bli mobbad?(om du skrev ja på fråga 2) 1. f*n så mycket bättre än låg och mellanstradiet i alla fall! 2. Inte nödvändigtvis, har du inte blivit det förut blir du förmodligen inte det nu heller. 3. Om du är allmänt jobbig och/eller kanske ljuger om allt möjligt eller om du har ont om vänner/väldigt blyg eller inte är riktigt som personer i allmänhet på ett negativt sätt. Inget av det garanterar att du blir mobbad men det höjer risken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 okej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkenta Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 håller med nico på punkt 3! som nya som kommer till en skola blir offtast mobbad för det kan vara att dom andra(typ ett gäng) är avis lr bara ska testa han och se hur mycket han vågar göra och så. jag har själv varit mobbar och ska nu börja högstadiet.men jag är inte rädd för att börja för jag hade inga kompisar i 6:an men jag bryr mig inte. för jag bara "dissar" alla komentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 (redigerat) okey men om man är feg blir man as mobbad då eller ?? o vad ska man göra för att man ska va modig?? Redigerat 16 Augusti 2007 av Caruru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 var dig själv bara, funkar bäst så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Du får tag på cigaretter och snus lättare i högstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 salzalada JAG HATAR SNUS & CIGARETTER!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.