Gäst Poison Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 salzalada JAG HATAR SNUS & CIGARETTER!!!![/size]Ja förstår om du hatar ciggaretter, men hur f*n kan du hata SNUS?! Ja, eller hur, snus är ju f*n otroligt skönt i munnen, och gott också, om det inte droppar.. Förövrigt 1. Högstadiet är inte direkt roligare på något direkt sätt, men du får lite mer ämnen, och dagarna går snabbare på något sätt... Sen så får man tag på snus och ciggaretter lättare. 2. Stå upp för dig själv, gör inget idiotiskt mot folk, då bör det gå bra 3. - Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 gillar inte 7,8,9 dom var tråkiga men 6an var jag inte så seriös i skolan så det var roligt då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 5an var ju grymt rolig eftersom jag var så oseriös, i matten låg jag typ 20-30 sidor efter :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 salzalada JAG HATAR SNUS & CIGARETTER!!!![/size] Ja förstår om du hatar ciggaretter, men hur f*n kan du hata SNUS?! Ja, eller hur, snus är ju f*n otroligt skönt i munnen, och gott också, om det inte droppar..Visst är det skönt, men jag har nästan fått hål i mitt j*vla tandkött. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Jag går inte i högstadiet än, men ett tips är nog att alltid snygga kläder på sig. Och gå alltid i gäng, annars får man nog problem. Du skojar ?! Det är ingen anstalt för psyksjuka... =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 25 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 (redigerat) :yucky: har redan prova att snusat en gång :P pappa ville de så att jag inte skulle rörat och det gör jag inte nu.syrran spydde för hon svalde det. :blink: HAHA Redigerat 25 September 2007 av Caruru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.