Katt Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Tillbaka till datortekniken, wihiiiii :gitarr: Svenska, Religion, Projektarbete :verymad: Samma här, PA kan ju vara kul, men religion, usch, sen är min svenskalärare mongo;D Men men, får ju alla roliga datorkurser iaf;D Datorkurser! Jag längtar till datakurserna! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Bara fjortisar klagar på skolan. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Tillbaka till datortekniken, wihiiiii :gitarr: Svenska, Religion, Projektarbete :verymad: Samma här, PA kan ju vara kul, men religion, usch, sen är min svenskalärare mongo;D Men men, får ju alla roliga datorkurser iaf;D Datorkurser! Jag längtar till datakurserna! :D Börjar 1an? Bara fjortisar klagar på skolan. >_>Nej, men många fjortisar klagar onödigt mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Bra me rasterna , dåligt med Lektionerna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Kul att man ska få börja skolan igen. Man får ju träffa musikläraren. Han undrar om jag klarat ut E.T. till 2600 vilket han undrat hela sommaren och jag är nördigare än någonsin. The revenge of the nerd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 det kommer bli riktigt tråkigt :zzz: :zzz: :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Lär bli kul till en början. Träffa alla. Nya ämnen.. men sen när man blir överröst med läxor och fritiden inte räcker till.. då är det väl inte så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Flyttar till rätt forum... Personligen så tycker jag det blir rätt gött att börja skolan igen, att att ha fasta rutiner känns bättre än att driva omkring hela dagarna. Känns bara lite tråkigt att inte ha idrott längre, känns som att jag kommer slöa till rätt rejält. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Teoretiskt så går det ju att aktivera sig utan att det är påtvingat... Jag säger inte att det funkar i praktiken >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 mm jo, det kommer bli tråkigt men ganska kul att träffa polarna men det andra blir inte så kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.