worm_party Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 :ph34r: :ph34r: Kan man spela över internet? Om det går vill jag ha ip adress av dig! Sicka fusk plz! :rolleyes: [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 det går att köra online :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Vad är ip adress? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 ip adress är en sak som man använder till att spela vissa spel online på varje dator har en egen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 ip adress är en sak som man använder till att spela vissa spel online på varje dator har en egen Vart ser man den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 du ser din på www.whatismyip.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 om man trycker på Network game så står den där :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>Daniel< Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 ah..måste köra det på internet nån gång :) skicka pm till mig ifall ni vill möta mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 När du ska välja vilken spelare du ska använda, tryck ingenting. Skriv istället lf2.net (Nej, det kommer inte att synas att du faktiskt skrev det någonstans). Det kommer att låsa upp alla spelare, inkl. LouisEX, Firzen, och Julian :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.