Hoppa till innehåll

Saker Ni Stör Er På

Gäst svenomar

Rekommendera inlägg

• Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag stör mej på alla j*vla GOLDSELLERS i World of Warcraft!! Å BEGGARS å N00BS -.- :angry:

Jag stör mig på folk som spelar wow ;) . Och fjårtisar, kaxiga människor, snobbar, folk utan hygien, och helt enkelt jobbiga j*vlar.

Och en massa andra grejer som töntiga trender och vissa politikgrejor.

Redigerat av Jayzmo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JohanFoppa

själva goldseller iden är korkad, 99% av alla är scam, man ser dem även om man kör WoW en gång i veckan. det står alltid nån idiot i SW lr IF och spammar, lr så whisprar dem lr försöker bjuda in till raid:| nån dag ska jag f*n döda den jäveln som står i SW-_-

kom på en annan sak jag stör mig på

1. att linnea tjatar om allt från himmel och jord på msn ( och när jag blockar henne börjar hannah tjata )

2. att johnny vägrar gå med på att han är klumpig

Redigerat av JohanFoppa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stör mig på en hel del saker. Ute bland folk är de väl mest personer som tror att det är mycket bättre än alla andra. Fjorisar är heller inget man vill stöta på. Drar man fingret i pannan på dem så blir det ett vitt fint streck bland all brunkräm, och om man försöker prata med dom så blir man polisanmäld för våldtäkt, slagen i ansiktet eller får ett vackert ord uppkastat i ansiktet.

Är tunnelbanan försenad så blir man heller inte så glad ;)

Redigerat av woicer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stör mig mest av allt på folk som snackar om saker de inte vet något om, till exempel folk som aldrig snusat eller vet något om snus och ändå tycker det är dåligt. Kan man inget om ämnet ska man inte snacka.

Det är ju dåligt att snusar. Bara för att du snusar och vill inte erkänna för dej själv att det är farligt. Du är likadan som dom där retro habboserver typerna dom vill aldrig erkänna för sej själva att det dom gör är olagligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det jag stör mej på e först och främst C.S.G, poliser/väktare, en helg utan bärs. :P

Stör mig mest av allt på folk som snackar om saker de inte vet något om, till exempel folk som aldrig snusat eller vet något om snus och ändå tycker det är dåligt. Kan man inget om ämnet ska man inte snacka.

Det är ju dåligt att snusar. Bara för att du snusar och vill inte erkänna för dej själv att det är farligt. Du är likadan som dom där retro habboserver typerna dom vill aldrig erkänna för sej själva att det dom gör är olagligt.

Hörru du verkar inte veta ett skit om snus! Visst de e lite farligt men inte så farligt som alla icke snusare säger!

Jag har snusat i 4 år och har aldrig mått bättre!

post-62664-1188227022_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det jag stör mej på e först och främst C.S.G, poliser/väktare, en helg utan bärs. :P

Hörru du verkar inte veta ett skit om snus! Visst de e lite farligt men inte så farligt som alla icke snusare säger!

Jag har snusat i 4 år och har aldrig mått bättre!

Bra sagt där;)

Jag stör mig på Cykel-tjuvar!

Dom snodde just min .. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...