andi92 Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 vet någon vart man hittar cyrodilic brandy vore tacksam för svar har letat ett bra tag nu liksom <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Leta i grottor, ruiner och gamla fort. Det var så jag hittade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andi92 Skrivet 17 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 okej. Men det står på en del ställen att det finns i IC market district men jag hittar ingen affär där med brandy :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Finns en på övervåningen i Cloud Ruler Temple. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andi92 Skrivet 19 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Finns en på övervåningen i Cloud Ruler Temple. tack jag hittade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 du skulle ha den till ett daedric lord-quest eller? annars om du behöver mer så kunde jag alltid köpa det i olikia ingrediensaffärer, kommer inte ihåg vad nån heter men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93alvbjo Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Vet inte om det det e samma sak på den nya, bättre och uppdaterade versionen till PS3, men ett tips e att det finns (på PS3 versionen allafall) 2 cyrodilic brandy hos en av de olika kungadomenas sovrum. kommer inte ihåg vilken, men om du e tjuv eller assasin, ta dem!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Finns ett uppdragför Dark Brotherhood i Chorrol där man ska mörda en kille. Minns inte vad han hette, men jag tror det var Francois. Han har en Cyrodillic Brandy på sin ovanvåning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 (redigerat) Vet inte om det det e samma sak på den nya, bättre och uppdaterade versionen till PS3, men ett tips e att det finns (på PS3 versionen allafall) 2 cyrodilic brandy hos en av de olika kungadomenas sovrum. kommer inte ihåg vilken, men om du e tjuv eller assasin, ta dem!! Detta = 360 forum, icke PS3 :angry: Men hittade själv en i en kista (kan vara random spawn dock :/ ) på ett tak av en kyrka som ligger öster om Bravil, över vattnet då, men akta dig för necromancers där inne ;) Redigerat 27 Augusti 2007 av tysonayt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Vet inte om det det e samma sak på den nya, bättre och uppdaterade versionen till PS3, men ett tips e att det finns (på PS3 versionen allafall) 2 cyrodilic brandy hos en av de olika kungadomenas sovrum. kommer inte ihåg vilken, men om du e tjuv eller assasin, ta dem!! Bättre? Nja, det är nog en smaksak, eftersom de har gjort det omöjligt att fuska samt fixat alla glitchar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 (redigerat) Borde ej ha köpt Oblivion.. men aja Redigerat 28 Augusti 2007 av Dalman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pall Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 det finns hos vissa køpmenn i staden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.