Lynott Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Hej, jag har börjat bli iriterad på Yahoo tool bar som ligger under google tool bar. När jag höger klickar och trycker tabort Yahoo tool bar så försvinner den tills man öppnar ett nytt fönster , har försökt med allt , hur tar man bort den. Bilder kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Brukar inte den finnas i "Ta Bort/Lägg Till Program"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Brukar inte den finnas i "Ta Bort/Lägg Till Program"?Jo har varit där, och den ligger där fast när jag trycker ta bort så händer: NADA.Bilder kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 den finns i program\yahoo toolbar eller liknande, radera allt innehåll i mappen så ska den inte störa dig längre. Men se till att du inte har den i lägg till / ta bort program först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 den finns i program\yahoo toolbar eller liknande, radera allt innehåll i mappen så ska den inte störa dig längre. Men se till att du inte har den i lägg till / ta bort program först.Testa det , men det funka inte :(Bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Det är kanske för att den redan används, stäng firefox och kolla om nått med "Yahoo" eller "toolbar" finns i processer på aktivitetshanteraren (Ctrl+Alt+Delete), prova att starta om datorn om det inte funkar och ta bort den eller så är du inte administratör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 som WASD sa, stäng alla internetfönster, eftersom det är där Yahoo toolbar finns och används så kan den inte tas bort när det är öppet. Funkar det inte då heller så starta datorn i felsäkert läge och plocka bort mappen därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Den är borta nu :) Tack alla som har hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.