Fuskaren96 Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Man kan göra max 10 st blir 10 månader :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gizmoe Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Man kan göra max 10 st blir 10 månader :D Hehe, fett nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 4 för mig =( jag har xbox premium Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Samma här, gjorde fyra profiler men fick silver på den femte. Köpte dock Xbox Live 13 månader efter att ha bytt in Assassin's Creed och Orange Box. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Jag skulle inte orka skaffa nytt namn hela tiden. Köp Live istället, det kostar inte så mycket pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Jo, bra mycket skönare med Live, och så har man ju kvar sin Gamerscore, kostar ju högst 69kr i månaden endå så ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Palla göra en ny test-profil hela tiden. Då får man börja om hela tiden på t.ex. Halo 3 eller Call of duty 4, om man är rank 55 på cod4 så får man börja om. Det kostar inte mycket per år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thomja Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 (redigerat) tjenare har försökt kämp med d hela tiden :medieval: har bara fått en gpng på den andra vill den inte fråga mig om jag ska ha en månads gratis Redigerat 29 December 2007 av thomja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gizmoe Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 tjenare har försökt kämp med d hela tiden :medieval: har bara fått en gpng på den andra vill den inte fråga mig om jag ska ha en månads gratis Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.