joel10 Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 gillar att spela det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 det är nog inget fel med det, det e bara det att folk tröttnar på det efter en en tid då man speat det, och det är ingen som köper det för att det e så gammalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 gammalt men kul, jag äger med flygplan i bfv... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zangdizzlie Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Jag spelar det :D fast inte online har bara crackat. Men det är är billigt att köpa.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Jag spelar dt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 jag ochså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Jag spelar det. Har hört att det är ett av de populäraste battlefieldspelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 vilket? bfv eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 vilket? bfv eller? japp :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Stor besvikelse att dem gjorde Bf2 så dålig, dess spelmotor är så tröttsam. Battlefield Vietnam är helt klart den bästa av alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AnteAnte Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Tjena allihop... jag tycker att bfv är ett ganska bra spel men man kan tröttna på det ibland ;) jag driver en egen clan som heter -=USBG=- (på 1.21v) websida, www.usbg.webs.com om någon är intereserad att gå med så skriv i gästboken på websidan..... :) det är redan 2svenskar med i clanen (med mig) :P Driver också en "klubb" som heter...... opsss det här har inget med Bfv att göra.. ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg