rebenn Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Vet nån varför dom tog bort iglooglassen? Den var ju så god :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Har ingen aning. Men tänkte du aldrig på att göra denna tråd i spamforumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rebenn Skrivet 18 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Jag älskade igloo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 det är den med två pinnar och kolasmak va,köpte ofta sånna :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Har inte Hemglass sånna glassar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Finns dom inte kvar? o.o dom va juh goda :( har inte äns märkt att dom va borta :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 men jag tror att hemglass har liknande glassar. Dom hade då det alldeles nyss i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Nä, jag gillar inte igloo >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Bästis heter de, ja.... Men jag såg inte att de fanns med på sortementlistan, har de också tagit bort de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 hmm, jag tycker att den borde vara kvar. Men vem vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Det kanske inte var tillräckligt med folk som köpte de glassarna... Eller så är det som Vaniljkola, vad det nu var för anledning de hadde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.