Apex Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 (redigerat) Jag har sett några trådar med folk som undrar hur man klonar på D/P så jag skrev en liten guide. Gör så här: 1.Logga in på Nintendo WFC 2.Välj "deposit" på den pokemonen du vill klona 3.Välj en "bogus deal" för din önskade pokemon¨ 4.När "Checking GTS status" rutan kommer up titta noga på den lilla klockan i det högra hörnet längst ner. 5.När klockan har gott runt 6-8 varv så stäng av dit DS.Det finns ingen exakt tid så testa dig fram emellan 6-8 varv. 6.Starta din DS igen nu kommer det upp en ruta där det står att din spel fil blivit förstörd eller något(corrupted) oroa dig inte detta är normalt. 7.Ladda din sparade fil igen och logga in på WFC igen.Om du gjorde rätt så kommer den pokemonen du valde deposit på vara både i ditt spel och i WFC. 8.Ta tillbacks din pokemon. Grattis du har nu 2 identiska kopior av den pokemonen. OBS!!! Jag tar inget ansvar vad som händer när du använder detta.Då detta är olagligt att göra i WFC så råder jag dig att inte göra det.Men om någon ändå vill det så varsegåd här är en guide. OBS!!!!!..igen Jag har bara översatt denna från en annan sida tyckte det skulle vara bra att ha den här. KÄLLA: Redigerat 19 Augusti 2007 av StriKers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Det du menar på 5:an är att man ska vänta ungefär 12 sek och sen stänga av sitt ds. Det är mycket enklare :) Bra guide, jag såg det på youtube igår. Det var bra att du skrev det här. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 19 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 ja precis oj jag glömde skriva källan tack för att du sa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Ingen fara ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 19 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Skulle vara bra om modde klistrade. Fram med klistret Xade :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Jo, det sant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 20 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Jepp det är det. Börjar bli många trådar nu om hur man klonar på D/P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Jepp det är det. Börjar bli många trådar nu om hur man klonar på D/P ja men den här är en av de bästa. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Kanske för att det här är den enda. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Är det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Är det...ja det är bra att det inte finns för många trådar om samma saker för då skulle det va svårt att ha någon ordning. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Haha, det var dåligt sagt xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg