TheKingOfEvil Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Hej :) Jag undrar hur en pokémon får pokerus...?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Hej :) Jag undrar hur en pokémon får pokerus...?!?! Pokerus...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Pokemon Virus, det gör så att pokemon får dubbelt med EV. Enda sätten att få det på är att möta en pokemon som har viruset (väldigt liiiten chans) eller byta till dig en pokemon som har viruset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 He, i pokemon D/P bytte jag till mig en mime jr. med pokerus via wifi :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 (redigerat) man får viruset av vilda Pokémon. men på R/S/E så vara viruset i 5 dagar sen blir dom pokemon som har dabbats av det immun mot det så dom kan inte få det igen. om en party pokemon får pokerus så får alla party pokemon det.. är det i nån pokemon i pc som har pokerus så får alla pokemon isamma box det. har för mig att om att en pokemon som blir smittad på FR/LG så har dom pokerus för alltid Redigerat 20 Augusti 2007 av Reaper01 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Jag fick en Rhyperior i Lv.100 med Pokérus via Wi-Fi.Gissa om jag vart glad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst apgaffeln Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Min brorsa är mushroom han har pokerus på alla sina pokemon! I pokemon Diamond och han fick dem på det vanliga sättet alltså fuskade han inte eller bytte en pokerus. Fast jag får inte byta av han. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Min brorsa är mushroom han har pokerus på alla sina pokemon! I pokemon Diamond och han fick dem på det vanliga sättet alltså fuskade han inte eller bytte en pokerus. Fast jag får inte byta av han. :(vad gör de här EV? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Jag fick precis en lucario LV.100 Med pokerus via GTS :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Jag fick precis en lucario LV.100 Med pokerus via GTS :lol:jaja men vad gör EV??? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Jag fick precis en lucario LV.100 Med pokerus via GTS :lol:jaja men vad gör EV??? :meddum: Vet inte riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Serebii förklarar här. Men jag fattar inte ändå :D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg