agiyr Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Min kompis fisk pokrus när jag ev tränade åt honom, sedan sa jag det och vi han ev träna 2 pokemon på 5 timmar :P Men finns det ff de som inte vet vad ev är <_< Någon borde ju göra en tråd om det. Själv orkar jag inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 28 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Ok tack :) EV det är ganska lätt egentligen om man förstår... men jag är inte riktigt säker på om jag ahr förstått det på serebii........ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 EV är väl dessa värden för Speed, Attack, Sp. Attack och så vidare? Och beroende på vilken pokémon man möter, får man olika mycket stats i de olika sakerna när man levlar en level. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 28 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 aa... och när man fortsätter så, så får man högre än det normala om man sammlar EV i attack... men man kan inte sammla hur länge som helst.. man kan inte sammla EV till lv 100 och det e där jag inte förstår längre.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Läs min tråd: hur man får ett bra team. Vet man inte allt som står där är man fortfarande lite av en nybörjare, hur bra man är anser sig själv att vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg