Hoppa till innehåll

Zelda Ocaina Of Time


Gäst Svamp Bob Fyrkant

Rekommendera inlägg

Gäst Svamp Bob Fyrkant

När jag har betalt och allt det så får jag rida och det första korta hindret är jätte lätt men det stora höga hindret är omöjligt hur ska man hoppa över det??????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

du ska ju inte använda morötterna direkt dem ska du använda då och då för de gör så epona springer snabbare och eponas sång får du som liten när du pratar med malon på farmen några gånger sen ska du dra fram ocarinan sen säger hon sången.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte epona song och jag har redan gett henne alla morötter och det händer inget

Jag har inta tänkt på det här, men det kanske går att köra igenom hela spelet utan Epona's Song. Synd att du missade den, för nu kan du inte rida Epona. Men det är inte kört! Du kommer att kunna bli liten igen och då är det bara att gå till Lon Lon Ranch och prata med Malon. Visa henne ocarinan så får du lära dig sången.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men en sak bara... när du hoppat över det lilla ska du hoppa över det stora och sen ska du prata med Tallon och då frågar han dig och du vill tävla... ta ja och vin och sen ska du möta honnom igen och vin då så får du epona... (du måste prata med Tallopn från epona!!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...