Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 När jag har betalt och allt det så får jag rida och det första korta hindret är jätte lätt men det stora höga hindret är omöjligt hur ska man hoppa över det?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Sjung epona song så kommer epona andvänd henne och hoppa över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 det gäller bara att ha fart för att klara det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Jag har inte epona song och jag har redan gett henne alla morötter och det händer inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 du ska ju inte använda morötterna direkt dem ska du använda då och då för de gör så epona springer snabbare och eponas sång får du som liten när du pratar med malon på farmen några gånger sen ska du dra fram ocarinan sen säger hon sången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 när du kommer till låga hopp så ska du sakta ner...men du ska alltid hålla en viss fart så du får en bra tid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 :blink: har du kommit dit utan den sången? det var typ den första jag fick! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 man brukar väl oftast få Zeldas lullaby först, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Jag har inte epona song och jag har redan gett henne alla morötter och det händer inget Jag har inta tänkt på det här, men det kanske går att köra igenom hela spelet utan Epona's Song. Synd att du missade den, för nu kan du inte rida Epona. Men det är inte kört! Du kommer att kunna bli liten igen och då är det bara att gå till Lon Lon Ranch och prata med Malon. Visa henne ocarinan så får du lära dig sången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 japp. så är det. efteråt att du klarat av forest tempel så kan du bli liten och stor när du vill :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 men en sak bara... när du hoppat över det lilla ska du hoppa över det stora och sen ska du prata med Tallon och då frågar han dig och du vill tävla... ta ja och vin och sen ska du möta honnom igen och vin då så får du epona... (du måste prata med Tallopn från epona!!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 En liten rättelse.. Han heter Ingo. och jag har för mig att man måste rida 2ggr sen kan du snacka med han och då vill han tävla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg