Gäst AntonJ3000 Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 (redigerat) Jag har nån cool sak i mina föremål, den har inget namn och ingen bild. Frågan är Vad är det för nått. Redigerat 19 Augusti 2007 av AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 En bugg? Jag har inte en aning....använd den och se vad som händer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 (redigerat) F d namnbytarföremålet. har själv ett sånt... Undrar om de får något värde snart, de måste vara ganska sällsynta... Det kan även vara något annat föremål som tagits bort ifrån affären, Namnbytarsaken var ju gratis... Föressten går det inte att ge bort de, heller :'( Redigerat 19 Augusti 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 coolt. Sälj den, namnbyte är gratis nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Jag tror det inte är nånting. jag har också en sån. + man kan inte sälja den seru väl gutenlol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Du kanske hade en gammal sak som fanns i affären före uppdateringen, men som nu inte finns kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Har en sån också.Så otroligt störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Har en sån också.Så otroligt störande.Nej den är ju cool :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 jag har också en :P måste va namnbyten för den jag hade fanns inte kvar, men för mig står det Betalat: 0 Lager: 1 Säljpris: 0 på din står det ju betalt 100 & säljpris 50, då kan det inte ha vart namnbyte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.