Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Destiny
Skrivet

Blir ganska mycket spel för mig på sommarn eftersom vi gör typ aldrig nåt och sen är alla på semester =) Kanske 7 timmar per dag.

Skrivet

även fast jag går i skola så hinner jag med en massa spelande, även om jag inte alltid spelar så sitter jag nog vid datorn mer än 6h per dag. Inte hälsosamt, men kul:D

Indeed, jag har ungefär samma tider :)

Fast vi har inga riktiga läxor i min skola ;)

Vi har läxor, sen om man gör dem eller inte är ju en annan sak. Har lätt att lära, så oftast går det fort, annars brukar jag plugga framför datorn också ;D
Skrivet

På sommarlovet när jag fortfarande spelade GW satt jag riktigt mycket vid datorn. Säkert 5h vissa dagar. ;O Nu har jag slutat så sitter inte alls lika mycket. Dessutom har jag skolan + läxor + träningar 4 dagar i veckan + matcher på helger. Sitter inte vid datorn alls de flesta dagar nu.

Skrivet

Vissa dagar under sommarlovet på veckodagarna satt jag 10 timmar varje dag vid datorn. Helgerna ingeting.

Under skoltid: 3-5 timmar om dagen på veckodagarna.

Skrivet (redigerat)

Är det hälsosamt med med mer än 1 timma per dag?? Mina morsa e skit hård me datorregler, några tips på hur jag kan övertala henne att det inte e ohälsosamt me mer än en timme??

Redigerat av Thehammer
Skrivet

Är det hälsosamt med med mer än 1 timma per dag?? Mina morsa e skit hård me datorregler, några tips på hur jag kan övertala henne att det inte e ohälsosamt me mer än en timme??

Hälsosamt vet jag inte, men det är absolut inte så att du skadar din hälsa av att spela en timme om dagen.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...