Hoppa till innehåll

Varning För Falska Mail Från Blizzard!


Ryssfemma

Rekommendera inlägg

Vill man lura folk på deras account finns det bättre sätt :) Du skickar ett mail som typ "[email protected]" (Låter trovärdigt) och säger att de pågrund av ett flertal hackförsök tvingats att återställa alla accounts och att personen måste logga in på sin WoW account och verifiera ändringarna. Sen länkar du till en falsk WoW inloggningssida där användarna inte loggas in utan uppgifterna skickas till din mail.

 

WoW är dåligt!

jag skulle aldrig gå på nått sånt :P

 

 

PS. #6 elite fuskare :D

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tyvärr finns det folk som gör det och blir av med sina gubbar. :/ Borde skriva ett Tip som säger att Blizzard aldrig kommer skicka sådana mail. Och även att ha viktigare Tip oftare än de oviktiga.

 

blizzard har ju skrivit det men jag hållar med dig om att viktigare ska komma oftare

 

 

grattis till #10 legend :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

Tyvärr finns det folk som gör det och blir av med sina gubbar. :/ Borde skriva ett Tip som säger att Blizzard aldrig kommer skicka sådana mail. Och även att ha viktigare Tip oftare än de oviktiga.

 

blizzard har ju skrivit det men jag hållar med dig om att viktigare ska komma oftare

 

 

grattis till #10 legend :D

 

Wow, 10 legend! Iaf, Blizzard har skrivit ett tip, hur kan du ha missat det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vafan, han gjorde detta för dom som inte visste...

Oj, så kul för dig. Seriöst, går man på den här scammen nu är man dum i huvudet och borde nog inte spela WoW.

 

Alla är inte scammers som dej , och för övrigt finns det en del som går på de xD.

 

Det ska vi vara jävligt glada för också, hur skulle det vara om alla scammers skulle vara som mig? Då skulle det ju knappt finnas något att hämta. Som sagt, de som går på sånt där skit borde inte spela WoW.

 

Sona som du (scammers) borde inte heller spela WoW. o.0

av alla 7 miljoner spelare finns det säkert en massa spelare som går på detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

Vafan, han gjorde detta för dom som inte visste...

Oj, så kul för dig. Seriöst, går man på den här scammen nu är man dum i huvudet och borde nog inte spela WoW.

 

Alla är inte scammers som dej , och för övrigt finns det en del som går på de xD.

 

Det ska vi vara jävligt glada för också, hur skulle det vara om alla scammers skulle vara som mig? Då skulle det ju knappt finnas något att hämta. Som sagt, de som går på sånt där skit borde inte spela WoW.

 

Sona som du (scammers) borde inte heller spela WoW. o.0

av alla 7 miljoner spelare finns det säkert en massa spelare som går på detta.

 

Det glädjer mig väldigt mycket av att alla 9 miljoner som spelar finns det många som går på scams. Men det jag vill komma till är att det inte är många som går på denna sortens scam, så iställer borde man tipsa om bättre scams än denna som är ett halvår gammal.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

Jag håller med alldeles för lite tips om account säkerhet i loading screen.

 

P.S Grats xade #10 legend

DET FINNS REDAN! Vad av det har du svårt att förstå?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vafan, han gjorde detta för dom som inte visste...

Oj, så kul för dig. Seriöst, går man på den här scammen nu är man dum i huvudet och borde nog inte spela WoW.

 

Alla är inte scammers som dej , och för övrigt finns det en del som går på de xD.

 

Det ska vi vara jävligt glada för också, hur skulle det vara om alla scammers skulle vara som mig? Då skulle det ju knappt finnas något att hämta. Som sagt, de som går på sånt där skit borde inte spela WoW.

 

Sona som du (scammers) borde inte heller spela WoW. o.0

av alla 7 miljoner spelare finns det säkert en massa spelare som går på detta.

 

Det glädjer mig väldigt mycket av att alla 9 miljoner som spelar finns det många som går på scams. Men det jag vill komma till är att det inte är många som går på denna sortens scam, så iställer borde man tipsa om bättre scams än denna som är ett halvår gammal.

 

Vadfan du tror att du vet allt om 9miljoner spelare? Hur vet du att det inte många som går på det? Jag tror nog du är sur för att jag var den som fick skriva den här varningen och inte du själv, så erkänn nu att du inte gillar den här tråden och att du försöker komma på att det är idiotiskt och gå på sånt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

Vafan, han gjorde detta för dom som inte visste...

Oj, så kul för dig. Seriöst, går man på den här scammen nu är man dum i huvudet och borde nog inte spela WoW.

 

Alla är inte scammers som dej , och för övrigt finns det en del som går på de xD.

 

Det ska vi vara jävligt glada för också, hur skulle det vara om alla scammers skulle vara som mig? Då skulle det ju knappt finnas något att hämta. Som sagt, de som går på sånt där skit borde inte spela WoW.

 

Sona som du (scammers) borde inte heller spela WoW. o.0

av alla 7 miljoner spelare finns det säkert en massa spelare som går på detta.

 

Det glädjer mig väldigt mycket av att alla 9 miljoner som spelar finns det många som går på scams. Men det jag vill komma till är att det inte är många som går på denna sortens scam, så iställer borde man tipsa om bättre scams än denna som är ett halvår gammal.

 

Vadfan du tror att du vet allt om 9miljoner spelare? Hur vet du att det inte många som går på det? Jag tror nog du är sur för att jag var den som fick skriva den här varningen och inte du själv, så erkänn nu att du inte gillar den här tråden och att du försöker komma på att det är idiotiskt och gå på sånt.

 

Du måste skämta.. Dag efter dag ser man personer utan huvud på fuska. Det är väl ganska klart att det är många som inte går på det när scammen är postad på WoWs officiella forum och är helt använd. Och jag som scammer skulle väl för i h*lvete aldrig posta en sådan här idiotisk tråd när jag själv försöker scamma folk?!

"Jag tror nog du är sur för att jag var den som fick skriva den här varningen och inte du själv" Där utgår du ifrån dig själv, skulle någon annan skriva en sådan här tråd innan dig är det nog du som skulle bli sur. Och visst kan jag erkänna att tråden är bra eftersom att scammen tillslut då kommer slutas användas. Det är jävligt många scams jag skulle kunna varna om, men kommer jag göra det? Nej det kommer jag f*n inte för isf skulle dem inte fungera. Tänk efter och sluta utgå ifrån dig själv innan du skriver fullt idiotiska inlägg. Och jag vet väl mycket om hur många spelare som går på scams när jag scammar själv? Om jag skulle vara avundsjuk för att du postade den här tråden skulle det väl ändå inte finnas något att göra, isf skulle jag väl posta varningar om andra scams? Men som sagt kommer jag absolut inte göra det. I lol'd.

Redigerat av Denieru
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...