Hoppa till innehåll

Varning För Falska Mail Från Blizzard!


Ryssfemma

Rekommendera inlägg

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Denieru

Jag vet att Blizzard, men det är ju skit många som struntar i Blizzards regler och struntar i vad dem säger. Så jag tycker det var bra och skriva det här eftersom det där tricket håller på och bli större.

Jag är erfaren av WoW Scams då jag är en scammer själv. Detta trick har haft sina gyllene tider, de är slut för länge sedan. Nej, det här tricket håller absolut inte på att bli större. Sluta upp med ditt patetiska skitsnack!

Redigerat av Denieru
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

Vafan, han gjorde detta för dom som inte visste...

Oj, så kul för dig. Seriöst, går man på den här scammen nu är man dum i huvudet och borde nog inte spela WoW.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vafan, han gjorde detta för dom som inte visste...

Oj, så kul för dig. Seriöst, går man på den här scammen nu är man dum i huvudet och borde nog inte spela WoW.

 

Alla är inte scammers som dej , och för övrigt finns det en del som går på de xD.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

Vafan, han gjorde detta för dom som inte visste...

Oj, så kul för dig. Seriöst, går man på den här scammen nu är man dum i huvudet och borde nog inte spela WoW.

 

Alla är inte scammers som dej , och för övrigt finns det en del som går på de xD.

 

Det ska vi vara jävligt glada för också, hur skulle det vara om alla scammers skulle vara som mig? Då skulle det ju knappt finnas något att hämta. Som sagt, de som går på sånt där skit borde inte spela WoW.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min alt fick ett sånt mail :P

 

Men som Blizzard själv säger: A Blizzard employe will NEVER ask for your password

 

Plus att om en GM vill kontakta dig så skickar de nog inte mail, har pratat med flera GMs, de skriver till en.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack Xade för att du skrev det där, de skriver till en istälelt för och skicka ett mail. Denieru, jag bryr mig inte om folk är så lättlurade. Att vara 11år och spela ett spel där man använder Engelska oftast till 100% är inte lätt. Det är många vid 10-14 års åldern som spelar och går på det, jag tycker inte dem förtjänar det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...