Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Svårt att bestämma mig. Jag vill ha ett krigsspel, där man känner att det är en och samma historia..

Vilket krigsspel tycker ni är det mest verklighetstrogna och det roligaste? :rolleyes:

Skriv gärna varför: :)

Skrivet

Global Operations,det är bättre en CS för man Har ett mål på Varje Bana,men dom hör inte ihop med varandra.enda haken är att det finns typ inte att köpa längre.annars Call Of Duty kanske?

Skrivet

Hidden & Dangerous samt Hidden & Dangerous 2 är två riktigt bra krigsspel... Lite mer verklighetstrogna än många andra krigsspel skulle jag vilja säga, det är inte bara och springa fram som värsta Rambo och förvänta sig att överleva.

Skrivet (redigerat)

Silent hunter 3 eller 4 är ganska så bra om man gillar u-båtar, krig och realistiska spel.

Annars rekommenderar jag Battlefield serien.

Redigerat av Vitdom
Skrivet

Det beror på om du gillar att sitta i Tanks och helis m.m så föredrar jag Battlefield Vietnam, det finns inget bättre spel när det gäller helis. Men om du ska springa på marken och döda så tycker jag CoD är det roligaste. ;)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...