Bldo Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Svårt att bestämma mig. Jag vill ha ett krigsspel, där man känner att det är en och samma historia.. Vilket krigsspel tycker ni är det mest verklighetstrogna och det roligaste? :rolleyes: Skriv gärna varför: :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Global Operations,det är bättre en CS för man Har ett mål på Varje Bana,men dom hör inte ihop med varandra.enda haken är att det finns typ inte att köpa längre.annars Call Of Duty kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Hidden & Dangerous samt Hidden & Dangerous 2 är två riktigt bra krigsspel... Lite mer verklighetstrogna än många andra krigsspel skulle jag vilja säga, det är inte bara och springa fram som värsta Rambo och förvänta sig att överleva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Jag gillar Bf-serien, Battlefield 2 är verklighetstroget och roligt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 ja battlefield2 är kul. men det är ett onlinespel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Lost Planet: Extreme Condition är grymt, även Brothers In Arms. helt enkelt för att jag gillar de spelen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Battlefield 2 är det enda "krigsspel" som jag igentligen har gillat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 (redigerat) Silent hunter 3 eller 4 är ganska så bra om man gillar u-båtar, krig och realistiska spel. Annars rekommenderar jag Battlefield serien. Redigerat 22 Augusti 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Är du ute efter strategi spel skulle jag kunna tipsa om Company of Heroes , annars är det väl Battlefield seriern eller CSS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chippe Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Det beror på om du gillar att sitta i Tanks och helis m.m så föredrar jag Battlefield Vietnam, det finns inget bättre spel när det gäller helis. Men om du ska springa på marken och döda så tycker jag CoD är det roligaste. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.