ggdover Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Tja! Ska köpa nytt spel men jag vet inte vilket!! Jagh ar funderat lite på Forza Motorsport 2 och gutair hero 2. Fast jag vet inte vad jag ska köpa?? Ge Mig Gärna nya Tips än det bara TACK!! P.S. Jag har testat forza motorsport 2. Tycker det e bra på alla sätt i stårtsätt men jag vet inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 The Elder Scrolls IV: Oblivion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Forza, gör som jag vänta på Guitar Hero III Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Ghost Recon Advanced Warfighet 2! :D Mycket bättre än Forza, FPS dock ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Gillar du att spela Live så rekommenderar jag Shadowrun, bra spel till Live spelaren. Du kan få spelet för ett ganska rimligt pris också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Håll dig i en månad. Halo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Crackdown eller Call of Duty 3 är varmt rekommenderade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Håller med nacho angående Crackdown, borde rekommenderat det tidigare också, en 3D lekplats där du kan göra vad du vill när du vill, nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Håll dig i en månad. Halo 3 :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Dead Rising kostar knappt 300 nu och det är fortfarande lika bra. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Dead Rising kostar knappt 300 nu och det är fortfarande lika bra. ;) Har själv funderat på att köpa det, men har hört att sparningsfunktionen ska vara usel och det kan ju bli ganska upprepande med samma zombie-dödande hela tiden, men det ska vara ett bra spel trots detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Håll dig i en månad. Halo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.