WASD Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 (redigerat) när jag speler wow eller andra spel får min lillebror titta om han inte skriker med sina kompisar men om jag chattar eller skriver nått medelende som jag gör nu får han aldrig titta, och om han läser mina whispers på wow brukar jag ta Alt+Z (tar bort HUD'en så han inte ser nått) så om din bror typ är inne på msn så kanske du förstår varför han inte vill att du ska titta Redigerat 24 Augusti 2007 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Han kollar väl på porr eller chattar på msn ;) (Jag kämpar som in i h*lvete nu för att inte börja skrika om hur mycket jag hatar alla j*vla småungar som ljuger om sin ålder bara för att få tillgäng till 15+ forumet...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Eh 15+ finns väll inte längre? Eller har jag fel xD? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 du har helt rätt. det försvann under uppdateringen av forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 tja vad är det för fel på p-rullar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Ja just det! Vad är det som är fel med det? ..... Jao.. Man kanske är rädd att nån ska skvallra till föräldrarna? Är själv inte ett dugg intresserad av porr. Tycker det är igentligen ... äckligt. Så .. Jag undviker det helst ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Ja just det! Vad är det som är fel med det? ..... Jao.. Man kanske är rädd att nån ska skvallra till föräldrarna? Är själv inte ett dugg intresserad av porr. Tycker det är igentligen ... äckligt. Så .. Jag undviker det helst ^^ Spara detta inlägg och läs det 3 år senare, jag kan garantera att du kommer att skratta åt detta ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Ja just det! Vad är det som är fel med det? ..... Jao.. Man kanske är rädd att nån ska skvallra till föräldrarna? Är själv inte ett dugg intresserad av porr. Tycker det är igentligen ... äckligt. Så .. Jag undviker det helst ^^ Spara detta inlägg och läs det 3 år senare, jag kan garantera att du kommer att skratta åt detta ;) haha!! Porr är ingenting onormalt.. Tvärtom faktiskt. Fattar inte vaffö folk skäms över det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Ja just det! Vad är det som är fel med det? ..... Jao.. Man kanske är rädd att nån ska skvallra till föräldrarna? Är själv inte ett dugg intresserad av porr. Tycker det är igentligen ... äckligt. Så .. Jag undviker det helst ^^ Spara detta inlägg och läs det 3 år senare, jag kan garantera att du kommer att skratta åt detta ;) haha!! Porr är ingenting onormalt.. Tvärtom faktiskt. Fattar inte vaffö folk skäms över det. Om man tänker så är det inget fel med Porr, men det är lite konstigt att ha samlag och filma .. och så känar dom pengar på att ha asex för att andra ser det .. ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Ja just det! Vad är det som är fel med det? ..... Jao.. Man kanske är rädd att nån ska skvallra till föräldrarna? Är själv inte ett dugg intresserad av porr. Tycker det är igentligen ... äckligt. Så .. Jag undviker det helst ^^ Spara detta inlägg och läs det 3 år senare, jag kan garantera att du kommer att skratta åt detta ;) win Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Ja just det! Vad är det som är fel med det? ..... Jao.. Man kanske är rädd att nån ska skvallra till föräldrarna? Är själv inte ett dugg intresserad av porr. Tycker det är igentligen ... äckligt. Så .. Jag undviker det helst ^^ Spara detta inlägg och läs det 3 år senare, jag kan garantera att du kommer att skratta åt detta ;) win xD ... Men tycker iallafall porr är äckligt nu ^^ Jaja.. Nu får vi inte gå offtopic här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Tråd urspårad... Låser för att förhindra ännu mer spam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg