Hoppa till innehåll

Konstigt.-.


SlimShady

Rekommendera inlägg

När jag är uppe på msn plus jag lyssnar p musik medan jag gör andra saker o därför har ganska många program i bakgrunden, så börjar musik jag lyssnar på att hacka, asså försvinner i en sekund eller två. Men detta händer när nån loggar in..

Men det har även hänt när jag inte har startat så många program?? Händer detta FÖR att datorn inte tycker om msn o media player samtidigt eller?? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det händer för att datorn inte klarar att göra så mycket som du vill att den ska. Microsoft Live Messenger är knappast resurssnålt. Skaffa en äldre version eller stäng av vissa funktioner.

 

I annat fall är det kanske läge att skaffa ny dator.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vette f*n vad det är för fel på MSN Live. När man loggar in laggar det, om för många skriver laggar det, om någon annan loggar in laggar det.

God bless Miranda! :D

(Lagget kan bero på datorn, P4 2.4 Ghz med 512 mb ram. Men det laggar även om man bara har igång MSN... :/)

Redigerat av Salzalada
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vette f*n vad det är för fel på MSN Live. När man loggar in laggar det, om för många skriver laggar det, om någon annan loggar in laggar det.

God bless Miranda! :D

(Lagget kan bero på datorn, P4 2.4 Ghz med 512 mb ram. Men de tlggar även om man bara har igång MSN... :/)

Kan du omformulera meningen? Jag förstår inte.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vette f*n vad det är för fel på MSN Live. När man loggar in laggar det, om för många skriver laggar det, om någon annan loggar in laggar det.

God bless Miranda! :D

(Lagget kan bero på datorn, P4 2.4 Ghz med 512 mb ram. Men de tlggar även om man bara har igång MSN... :/)

 

Håller med, Miranda <3

 

 

Prova med det, annars typ MSN 7.5

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vette f*n vad det är för fel på MSN Live. När man loggar in laggar det, om för många skriver laggar det, om någon annan loggar in laggar det.

God bless Miranda! :D

(Lagget kan bero på datorn, P4 2.4 Ghz med 512 mb ram. Men de tlggar även om man bara har igång MSN... :/)

Kan du omformulera meningen? Jag förstår inte.

 

Förstår du nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...