SlimShady Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 När jag är uppe på msn plus jag lyssnar p musik medan jag gör andra saker o därför har ganska många program i bakgrunden, så börjar musik jag lyssnar på att hacka, asså försvinner i en sekund eller två. Men detta händer när nån loggar in.. Men det har även hänt när jag inte har startat så många program?? Händer detta FÖR att datorn inte tycker om msn o media player samtidigt eller?? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Det händer för att datorn inte klarar att göra så mycket som du vill att den ska. Microsoft Live Messenger är knappast resurssnålt. Skaffa en äldre version eller stäng av vissa funktioner. I annat fall är det kanske läge att skaffa ny dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 (redigerat) Jag vette f*n vad det är för fel på MSN Live. När man loggar in laggar det, om för många skriver laggar det, om någon annan loggar in laggar det. God bless Miranda! :D (Lagget kan bero på datorn, P4 2.4 Ghz med 512 mb ram. Men det laggar även om man bara har igång MSN... :/) Redigerat 24 Augusti 2007 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Jag vette f*n vad det är för fel på MSN Live. När man loggar in laggar det, om för många skriver laggar det, om någon annan loggar in laggar det. God bless Miranda! :D (Lagget kan bero på datorn, P4 2.4 Ghz med 512 mb ram. Men de tlggar även om man bara har igång MSN... :/) Kan du omformulera meningen? Jag förstår inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Jag vette f*n vad det är för fel på MSN Live. När man loggar in laggar det, om för många skriver laggar det, om någon annan loggar in laggar det. God bless Miranda! :D (Lagget kan bero på datorn, P4 2.4 Ghz med 512 mb ram. Men de tlggar även om man bara har igång MSN... :/) Håller med, Miranda <3 Prova med det, annars typ MSN 7.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Miranda är mysigt. Men Pidgin är kanske enklare att förstå om man byter från WLM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Jag vette f*n vad det är för fel på MSN Live. När man loggar in laggar det, om för många skriver laggar det, om någon annan loggar in laggar det. God bless Miranda! :D (Lagget kan bero på datorn, P4 2.4 Ghz med 512 mb ram. Men de tlggar även om man bara har igång MSN... :/) Kan du omformulera meningen? Jag förstår inte. Förstår du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 24 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Så det är inte fel på min dator, utan det är Msn som laggar? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Så det är inte fel på min dator, utan det är Msn som laggar? ;) det är live messenger som är skit själv använder jag 7.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Live messenger funkar fint på min dator. Men. om det blir mer problem. Testa att radera allt du absolut inte vill ha kvar. då kanske det funkar bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Miranda är mysigt. Men Pidgin är kanske enklare att förstå om man byter från WLM.Jag gillar faktiskt pidgin mer än miranda i vilket fall. Sure, miranda är j*vla bra, men pidgin är mycket mysigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Miranda, Pdingin är det någon som kan förklara vad alla ni jiddrar om eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.