Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 En grej:Historia e s*it dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Matte är roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Jag har lagt märke till en sak här på forum.fuska.se - nästan alla är bra på matte eller tycker det är kul, fast vi spelar så mycket tv-spel... :D Själv är jag ganska bra på matte, men tycker nog mer om träslöjd :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Musik! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 jag tycker matte är tråkigt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 bild, hemkunskap (är inte så bra på det, men ändå), no,so Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 (redigerat) En grej:Historia e s*it dåligt.Men just nu så läser ju du Sveriges historia och det är inte kul men jag tycker att grekisk,romersk och egyptisk historia är roligt Redigerat 6 Mars 2004 av Imaginary Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Jag tycker matte är roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 idrott, spanska och slöjd båda slöjderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Idrott, IT/dator, Teknik, Svenska, Engelska, matte, drama och suddigums krig, matkrig och sovstund. !OBS! De tre sista finns bara i mina drömmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 (Imaginary @ 06/03-2004 18:43:02) En grej:Historia e s*it dåligt. Men just nu så läser ju du Sveriges historia och det är inte kul men jag tycker att grekisk,romersk och egyptisk historia är roligt Tror du på allt det där med Grekerna, Rommarna och egypterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Träslöjd, Bild och Idrott är väl det som är roligast.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.