Zorro Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 vikket spel pratar ni om?? kirby in nightmere ele vad den heter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Nej, Super smash bros melee.... Nåt onödigt fejk som inte är sant igen( typiskt). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 (redigerat) Alla säger att den finns/kanske finns på dom utländska versionerna, men varför skulle det vara så?? Jag menar, varför är inte spelen likadana på alla versioner?? ;) Redigerat 7 Mars 2004 av Putte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jag håller med jag tycker också att spelen borde vara likadana var dom än är tillverkade! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Jag håller med jag tycker också att spelen borde vara likadana var dom än är tillverkade! jag håller med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 mejsa to Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Om det kommer ett nytt ssbm tycker jag att Diddy Kong ska va med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Om det kommer ett nytt ssbm tycker jag att Diddy Kong ska va med! Och några fler pokemon! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Du vet grodan i star fox adventure,jag tycker att han ska va med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 min kompis har master hand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Isåfall så måste han ha den Japanska versionen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 nix han har den engelska versionen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg