Kevve Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Tjenare alla GW lirare ;) NU är det såhär att efter långt tänkande har jag tänkt att skaffa GW.. Men jag behöver lite hjälp *Vad kostar det? *Vad är det bästa nybörjar packet att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 (redigerat) du kunde ju ha sökt lite så hade du hittat svaret... det är ingen månads kostnad så det är bara att köpa spelet(går inte att ladda ner så tänkt inte ens tanken:P)priset är ju olika men om du kollar på internet så hittar du priserna. själv så tycker jag factions är det bästa att börja med. men snart kommer Dezen och CookieSmasher att säga att proph(det första) är det bästa men lyssna inte på dem. *va tvungen att tillägga att du postade kl. 13.37 ^^ måste vara ett tecken på att du kommer bli en mäktig gw spelare. Redigerat 25 Augusti 2007 av johank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Nightfall och Prophecies har bäst PvE, men om du gillar PvP och kommer spela det mycket så köp Factions. Enligt mig är Nightfall bäst att börja med eftersom det går ganska snabbt att gå upp i 20, och storyn är inte dötrist som i Factions. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 (redigerat) off topic: det står 14:37 för mig? och om sagt så är det ingen månads kostnad Redigerat 25 Augusti 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Och sen kan man faktiskt kolla i dem andra "Är GW bra" trådarna som har kommit på den senare tiden för att få svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 1: ingen månadskostand 2: Nightfall tycker jag, bra story, rätt lätt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 fast du borde kanske köpa proph nu så du förstår GW:EN storyn som för övrigt är det bästa spelet ^^.....överlägset... iaf innan gw 2 kommer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Dock för att jag gillar GW men det finns hur många sånna här trådar som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 mm... det borde finnas en tråd om gw på spel forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.