Gäst Kabby Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Jag ver i Lübeck med min tyska-grupp i Lördags! >:3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Va på gotland i en vecka i 6:an(2007) fett nice va det där =) enda dåliga va att vi misa cl finalen. Va oxå i Danmark i 5:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Jag var på klassresa igår, vi åkte till Göteborg för att se nån dansuppvisning... det var drygt.. sen fick vi gå på stan och sånt. Jag och några polare valde att gå till ett köpcenter och det var mycket klokt gjort av oss, för där såg vi sångaren i In Flames *stolt* wöööööööw 3:an va vi typ på Kinnekulle 5:an vart vi i Göteborg 8:an så vart vi i sälen en vecka Över det, typ inget >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Vi har endast varit på ett Torp. Det var kuligt. >.< Sedan har vi varit i GBG några gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Jag har varit i Åre med klassen en gång. Faktiskt riktigt roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Har varit i öddö och så har vi varit lite överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 5an danmark, var på forup lr vad det där heter ;] Ska till nån skit-ort snart , i januari tror jag. <boring plz> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 (redigerat) vi va på åland några dagar i sexan, va rätt så kul :) Redigerat 22 December 2007 av adde94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 I mars ska vi åka till Branäs på skidresa, jag hoppas att jag inte åker utför ett stup >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 En av mina skolaresor jag har varit på är en trippa till Norge Fredag-Söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 italien en vecka i 5:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 SKa i åttan å nian till Paris med franska gruppen xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.