Gäst JeppeBoy Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Vilken ska jag köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Stranglehold lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Stranglehold helt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
16zacco Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 strangelhold, demot äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Gör det, måste testa, enda jag går efter är vad folk säger :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Demot av Stranglehold imponerade på mig mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 The Moose, längesen jag såg dig =) Tror också att Stranglehold är roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 The Moose, längesen jag såg dig =) Tror också att Stranglehold är roligast Kul att någon känner igen en! :D Har varit på en del andra forum men nu tänkte jag återigen landa på Fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Har inte spelet något av de men Stranglehold verkar bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Stranglehold demot är ett av de bästa demos på marketplace imo. (Skate kommer först btw). Call of juares hade jag till PC och det (hrm) sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 (redigerat) Ja, alla bör testa Stranglehold demot, för mig blir det ett solklart köp. Spelupplevelsen kan även tas vidare via Live. Redigerat 28 Augusti 2007 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.