Hoppa till innehåll

Har Ni Kvarsittning?


Easton
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vi får ej kvarsitting mail hem dock och fösening i protokollet

Mail hem ska vi också få men tror inte lärarna är seriösa.LIksom kommer en elev som normalt inte är sen så får dom kvarsittningen elelr så blir det emr diskussion av det, kommer en som alltid är sen sent så bryr dom sig inte.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vi har ett ( asskonstigt system) med ''gula kort''

första gula = ska skrivas på och lämnas tillbaka.

andra gula=ska skrivas på och lämnas tillbaka.

tredje gula = iska skrivas på och lämnas tillbaka.

fjäärdeew = ska skrivas på och lämnas tillbaka.

nu börjar det med röda istellet.

och för varje rött blir man kallad till möte med föreldrar med lärare-

när man får fjäärdeww röda så får man ''svart'' som e soc rektor polis, (vetefan allt) Sjukt?

1 gult hära :D för att jag sköt läraren i huvet med en penvässare :D var tänkt mot en polare, ( det blev samtal med rektor).'

 

fredas gick vi och busblinga lite, sen på måndan, så skulle vi pling amen jag gjorde det inte, och mina polare fick röda hela bunten + samtal med rektorn, jag fick ochså snacka med rektorn men eftersom att jag bara var med en gpng så fick jag inte ens ett mail hem :D /cheer.

Redigerat av metoo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vi har ett ( asskonstigt system) med ''gula kort''

första gula = ska skrivas på och lämnas tillbaka.

andra gula=ska skrivas på och lämnas tillbaka.

tredje gula = iska skrivas på och lämnas tillbaka.

fjäärdeew = ska skrivas på och lämnas tillbaka.

nu börjar det med röda istellet.

och för varje rött blir man kallad till möte med föreldrar med lärare-

när man får fjäärdeww röda så får man ''svart'' som e soc rektor polis, (vetefan allt) Sjukt?

1 gult hära :D för att jag sköt läraren i huvet med en penvässare :D var tänkt mot en polare, ( det blev samtal med rektor).'

 

fredas gick vi och busblinga lite, sen på måndan, så skulle vi pling amen jag gjorde det inte, och mina polare fick röda hela bunten + samtal med rektorn, jag fick ochså snacka med rektorn men eftersom att jag bara var med en gpng så fick jag inte ens ett mail hem :D /cheer.

Det som var gult ska vara rött ju.Du fick samtal med rektorn.Fast kan höra kommentarerna om det skulel införas på vår skola. ''Vi ska gå i skolan inte spela fotboll'' och en massa som är censur för detta forum

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja, men assåw , man får samtal typ hela tiden.... jag slängde min jacka på marken en gång i kapprummet, fick snacka med rektor, dom tyckte att det var ''otacksamt åt städarna'' för att dom måste ta upp det, men assåw dom ska väll göra sig förchänt ,stavning) av sina pengar, moppa lite varge dag ska man inte få 14k, för...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vi har ett ( asskonstigt system) med ''gula kort''

första gula = ska skrivas på och lämnas tillbaka.

andra gula=ska skrivas på och lämnas tillbaka.

tredje gula = iska skrivas på och lämnas tillbaka.

fjäärdeew = ska skrivas på och lämnas tillbaka.

nu börjar det med röda istellet.

och för varje rött blir man kallad till möte med föreldrar med lärare-

när man får fjäärdeww röda så får man ''svart'' som e soc rektor polis, (vetefan allt) Sjukt?

1 gult hära :D för att jag sköt läraren i huvet med en penvässare :D var tänkt mot en polare, ( det blev samtal med rektor).'

 

fredas gick vi och busblinga lite, sen på måndan, så skulle vi pling amen jag gjorde det inte, och mina polare fick röda hela bunten + samtal med rektorn, jag fick ochså snacka med rektorn men eftersom att jag bara var med en gpng så fick jag inte ens ett mail hem :D /cheer.

Vi ska få ett liknande system. :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har ett "Prick-System" i våran skola.

1min sen = 1Prick

10min sen = 10Prick osv...

Glömma Penna/sudd och andra förnödenheter =5Prick

 

När man sedan har 20 Prickar ringer läraren hem.

40 Prickar, talar Föräldrarna och jag själv med rektorn.

60 Prickar, Rektorn ordinerar "Tvångs-Prao" på något random ställe.

80 Prickar, Byta skola.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...