Northwest Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 tydligen hade vi det,för jag och tre andra hoppa sista lektionen(spanska)i måndas så vi får en timmas kvarsittning på Måndagen som kommer nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Kom försent till en tyska lektion på 4 min. lärarna ska skriva upp sånt men det gör dom inte. Så dom som är borta och skolkar 90% av lektionen får ingen kvarsittning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Vi får ej kvarsitting mail hem dock och fösening i protokollet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Vi får ej kvarsitting mail hem dock och fösening i protokollet Mail hem ska vi också få men tror inte lärarna är seriösa.LIksom kommer en elev som normalt inte är sen så får dom kvarsittningen elelr så blir det emr diskussion av det, kommer en som alltid är sen sent så bryr dom sig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metoo Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 (redigerat) vi har ett ( asskonstigt system) med ''gula kort'' första gula = ska skrivas på och lämnas tillbaka. andra gula=ska skrivas på och lämnas tillbaka. tredje gula = iska skrivas på och lämnas tillbaka. fjäärdeew = ska skrivas på och lämnas tillbaka. nu börjar det med röda istellet. och för varje rött blir man kallad till möte med föreldrar med lärare- när man får fjäärdeww röda så får man ''svart'' som e soc rektor polis, (vetefan allt) Sjukt? 1 gult hära :D för att jag sköt läraren i huvet med en penvässare :D var tänkt mot en polare, ( det blev samtal med rektor).' fredas gick vi och busblinga lite, sen på måndan, så skulle vi pling amen jag gjorde det inte, och mina polare fick röda hela bunten + samtal med rektorn, jag fick ochså snacka med rektorn men eftersom att jag bara var med en gpng så fick jag inte ens ett mail hem :D /cheer. Redigerat 11 December 2007 av metoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 vi har ett ( asskonstigt system) med ''gula kort'' första gula = ska skrivas på och lämnas tillbaka. andra gula=ska skrivas på och lämnas tillbaka. tredje gula = iska skrivas på och lämnas tillbaka. fjäärdeew = ska skrivas på och lämnas tillbaka. nu börjar det med röda istellet. och för varje rött blir man kallad till möte med föreldrar med lärare- när man får fjäärdeww röda så får man ''svart'' som e soc rektor polis, (vetefan allt) Sjukt? 1 gult hära :D för att jag sköt läraren i huvet med en penvässare :D var tänkt mot en polare, ( det blev samtal med rektor).' fredas gick vi och busblinga lite, sen på måndan, så skulle vi pling amen jag gjorde det inte, och mina polare fick röda hela bunten + samtal med rektorn, jag fick ochså snacka med rektorn men eftersom att jag bara var med en gpng så fick jag inte ens ett mail hem :D /cheer. Det som var gult ska vara rött ju.Du fick samtal med rektorn.Fast kan höra kommentarerna om det skulel införas på vår skola. ''Vi ska gå i skolan inte spela fotboll'' och en massa som är censur för detta forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metoo Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 ja, men assåw , man får samtal typ hela tiden.... jag slängde min jacka på marken en gång i kapprummet, fick snacka med rektor, dom tyckte att det var ''otacksamt åt städarna'' för att dom måste ta upp det, men assåw dom ska väll göra sig förchänt ,stavning) av sina pengar, moppa lite varge dag ska man inte få 14k, för... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 På våran skola finns det ingen kvarsittning,och inga typ "prickar" eller nåt.Kommer man försent säger man bara "förlåt att jag kom försent"och så var det borta.Fast iofs är min skola bara upp til 6:an *own* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 (redigerat) Jag har "haft" kvarsittning sen början av terminen men jag har skolkat den varje fredag. Sen har fröken hotat me att "stänga av" mej från skolan. Redigerat 18 December 2007 av sert219 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 vi har ett ( asskonstigt system) med ''gula kort'' första gula = ska skrivas på och lämnas tillbaka. andra gula=ska skrivas på och lämnas tillbaka. tredje gula = iska skrivas på och lämnas tillbaka. fjäärdeew = ska skrivas på och lämnas tillbaka. nu börjar det med röda istellet. och för varje rött blir man kallad till möte med föreldrar med lärare- när man får fjäärdeww röda så får man ''svart'' som e soc rektor polis, (vetefan allt) Sjukt? 1 gult hära :D för att jag sköt läraren i huvet med en penvässare :D var tänkt mot en polare, ( det blev samtal med rektor).' fredas gick vi och busblinga lite, sen på måndan, så skulle vi pling amen jag gjorde det inte, och mina polare fick röda hela bunten + samtal med rektorn, jag fick ochså snacka med rektorn men eftersom att jag bara var med en gpng så fick jag inte ens ett mail hem :D /cheer. Vi ska få ett liknande system. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Tror inte att man kan få det..Jodå, Jeppe, jag och nåra till fick kvarsittning i 15 min när vi gick i 3:an. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Vi har ett "Prick-System" i våran skola. 1min sen = 1Prick 10min sen = 10Prick osv... Glömma Penna/sudd och andra förnödenheter =5Prick När man sedan har 20 Prickar ringer läraren hem. 40 Prickar, talar Föräldrarna och jag själv med rektorn. 60 Prickar, Rektorn ordinerar "Tvångs-Prao" på något random ställe. 80 Prickar, Byta skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.