Firecracker Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Jag skulle använda Microsoft onlinetjänst "Windows Live OneCare Safety Scanner" men när jag startar den så blir det felet som visas på bilden. Har någon nån idé på vad som är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Hmm... det där kan jag inte lösa problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 26 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 wao, vad förvånad jag blev att inte en 10 åring kan lösa problemet <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Byt browser, prova med FF eller Opera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Synd att du inte vet vad en sådan där felruta betyder. Det är ett fel på sidan. Rad två tecken ett. Dock så är IE inte känt för att vara informationsrik när man felsöker. Dessutom så måste man se källkoden för att ens kunna hitta felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 konstigt att microsofts egen semsida inte funkar i IE :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 konstigt att microsofts egen semsida inte funkar i IE :lol:Ja, de skrämmer ju bort alla till eldräven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 27 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Synd att du inte vet vad en sådan där felruta betyder. Det är ett fel på sidan. Rad två tecken ett. Dock så är IE inte känt för att vara informationsrik när man felsöker. Dessutom så måste man se källkoden för att ens kunna hitta felet. Nog, vet jag det. Men hur kan det då funka på min brorsas dator? (han andvänder också IE7) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Det är inte säkert att det är så hela tiden. Vänta en stund och testa igen, ifall den rutan kommer upp tryck Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 27 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 har prövat varje dag. Och då jag tryckerf på Ja kommer bara skylten upp om och om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.