Vendetta Skrivet 15 November 2007 Rapport Skrivet 15 November 2007 hej jag har problem med 3ans ganger tabell hur klarar jag den? mvh jesper93Du är 14 år och har problem med den??! :lol: iaf om du har problem med den öva den är skitenkel Vad är det för fel ha det svårt med 3ans tabell?! Det finns folk sm inte kan 2+8 ska du reat dome med?!!! Citera
Khazar Skrivet 15 November 2007 Rapport Skrivet 15 November 2007 hej jag har problem med 3ans ganger tabell hur klarar jag den? mvh jesper93 Du är 14 år och har problem med den??! :lol: iaf om du har problem med den öva den är skitenkel Vad är det för fel ha det svårt med 3ans tabell?! Det finns folk sm inte kan 2+8 ska du reat dome med?!!! öh ja, man är rätt dum om man inte kan 3*7 när man är 14 år Citera
Vendetta Skrivet 16 November 2007 Rapport Skrivet 16 November 2007 hej jag har problem med 3ans ganger tabell hur klarar jag den? mvh jesper93 Du är 14 år och har problem med den??! :lol: iaf om du har problem med den öva den är skitenkel Vad är det för fel ha det svårt med 3ans tabell?! Det finns folk sm inte kan 2+8 ska du reat dome med?!!! öh ja, man är rätt dum om man inte kan 3*7 när man är 14 år Så du skulle reta nån som är 20+, och inte kan räkna kanske? hur jäkla känslokall e du?! tänk att det finns folk som inte kan skriva. Alla har svårt med nått, men inte du eller? Citera
BigGroter Skrivet 16 November 2007 Rapport Skrivet 16 November 2007 Alla svar: 10*3=10 Enklaste är att bara nöta dem. Där missade du :P 10*3 = 30 Citera
Lynott Skrivet 16 November 2007 Rapport Skrivet 16 November 2007 Håll dig tills högstadiet och så får du börja använda miniräknare annars så får du räkna på fingrarna, jag gör det än.. Citera
Ryssfemma Skrivet 17 November 2007 Rapport Skrivet 17 November 2007 hej jag har problem med 3ans ganger tabell hur klarar jag den? mvh jesper93 Du är 14 år och har problem med den??! :lol: iaf om du har problem med den öva den är skitenkel Vad är det för fel ha det svårt med 3ans tabell?! Det finns folk sm inte kan 2+8 ska du reat dome med?!!! öh ja, man är rätt dum om man inte kan 3*7 när man är 14 år Ska du börja leka Einstein eller? Vissa kan ha dyskalkyl och psykiska problem med och räkna. Citera
Khazar Skrivet 18 November 2007 Rapport Skrivet 18 November 2007 hej jag har problem med 3ans ganger tabell hur klarar jag den? mvh jesper93 Du är 14 år och har problem med den??! :lol: iaf om du har problem med den öva den är skitenkel Vad är det för fel ha det svårt med 3ans tabell?! Det finns folk sm inte kan 2+8 ska du reat dome med?!!! öh ja, man är rätt dum om man inte kan 3*7 när man är 14 år Ska du börja leka Einstein eller? Vissa kan ha dyskalkyl och psykiska problem med och räkna. mm men ändå, 3ans tabell är typ en av dem lättaste av alla tabeller, om han inte kan den får han väl träna på den, hans egna problem om han blir flamad om han skriver om hur han ska lära sig den Citera
Papegojskit Skrivet 26 November 2007 Rapport Skrivet 26 November 2007 hej jag har problem med 3ans ganger tabell hur klarar jag den? mvh jesper93 Du är 14 år och har problem med den??! :lol: iaf om du har problem med den öva den är skitenkel Vad är det för fel ha det svårt med 3ans tabell?! Det finns folk sm inte kan 2+8 ska du reat dome med?!!! öh ja, man är rätt dum om man inte kan 3*7 när man är 14 år Ska du börja leka Einstein eller? Vissa kan ha dyskalkyl och psykiska problem med och räkna. mm men ändå, 3ans tabell är typ en av dem lättaste av alla tabeller, om han inte kan den får han väl träna på den, hans egna problem om han blir flamad om han skriver om hur han ska lära sig den Ingen är perfekt mr.Smartass. Citera
agiyr Skrivet 28 November 2007 Rapport Skrivet 28 November 2007 Håll dig tills högstadiet och så får du börja använda miniräknare annars så får du räkna på fingrarna, jag gör det än.. Han går redan i högstadiet. Citera
Crys Skrivet 2 December 2007 Rapport Skrivet 2 December 2007 Det bästa sättet är att bara rabbla, men 3:ans tabell kan man räkna på fingrarna. 3, 6, 9 , 12 ,15, 18 , 21 ,24 osv. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.